0

چرا دستگاه حضور و غیاب بخریم؟

حضور و غیاب پرسنل

چرا دستگاه حضور وغیاب بخریم ؟

خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه نیست یکی از راه های ذخیره زمان و سرمایه است .

شما می توانید با محاسبه دقیق کسر کارها و ساعات کاری به شکلی عادلانه حقوق کارمندان خود را بپردازید و دیگر از تاخیرهای مکرر و تعجیل های پنهانی چشم پوشی نکنید .

از آنجائیکه افراد وقت شناس در جامعه مانند گوهری کمیاب هستند ، استفاده از اتوماسیون حضور و غیاب  تیک تاک نه تنها صرفه اقتصادی و امکان نظارت دقیق را برای شما فراهم می آورد بلکه به ایجاد نظم در محیط مجموعه شما و تقویت حس وقت شناسی کارمندان نیز می پردازد .

همچنین اگر مجموعه شما طی ساعاتی مشخص پاسخگو ارباب رجوع باشد حس اعتماد مشتریان را بیشتر به خود جذب می نماید و تاثیرات مثبتی در دیدگاه مراجعین بوجود خواهد آمد .

یک ضرب و تقسیم ساده :

در نظر بگیرید که هریک از کارمندان شما تنها 5 دقیقه دیرتر به مجموعه برسد که احتمالا کسی برای 5 دقیقه بازخواست نخواهد شد و فقط 10 دقیقه زودتر از مجموعه خارج شود

که آن هم با هزار دلیل و توجیح پیش می آید ، حال آنکه این رویه با در نظر گرفتن فقط 20 پرسنل ، کسر کاری حدود 150 ساعت را تنها در یک ماه بوجود می آورد که شما براحتی از آن چشم پوشی کرده اید ! !

حتما برای محاسبه کسر کارهای احتمالی در ماههای گذشته به سراغ ماشین حساب خواهید رفت و پس از کمی ضرب و تقسیم خواهید دید که خرید یک دستگاه حضور و غیاب با هزینه مناسب بیشتر به نوعی پس انداز شباهت دارد تا هزینه !

مشکلات شیوه سنتی ثبت تردد ها در دفتر:

برخی از مجموعه ها تردد پرسنل خود را بصورت دستی ثبت می نمایند در صورتی که اگر بیاندیشند چقدر زمان صرف محاسبات دستی و چه میزان خطایی در ثبت دقیق آنها امکان دارد بوجود بیاید .

قطعا تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب خواهند گرفت . بدیهی است ارزش زمان از دست رفته کارکنان در کنار هزینه کاغذهای باطله در طی روزها و ماهها بسیار بیشتر از قیمت یک دستگاه خواهد بود .

متاسفانه در شیوده سنتی نه تنها صحت اطلاعات مورد شک قرار می گیرد بلکه شما هرگز آرشیو دقیقی از اطلاعات تردد پرسنل خود نخواهید داشت و نظارت شما تنها یکبار در پایان ماه و پس از محاسبات طولانی یکی از کارمندانتان امکان پذیر خواهد بود .

قابل توجه مدیران غایب :

بسیاری از مدیران بدلیل مشغله زیاد قادر به حضور کامل در مجموعه خود نیستند

اغلب در جلسات و مسافرتهای کاری می باشند . بسیاری از کسب و کارها دارای تعدد شعب بوده و مدیران قادر به نظارت مستقیم تمامی مراکز نخواهند بود . به همین دلیل استفاده از دستگاه های حضور و غیابتحت شبکه تبک تاک که مجهز به WebServer داخلی نیز می باشند راهی ساده برای کنترل غیر مستقیم تردد پرسنل و حتی مراجعین خواهد بود . همچنین استفاده از گیت های کنترل تردد تیک تاک نیز در کنار این دستگاه ها از ورود افراد متفرقه جلوگیری نموده و کلیه ترددها ثبت می نماید .

عادت وقت شناسی :

در برخی از فرهنگ ها زمان فوق العاده حائظ اهمیت بوده و بنابراین مدیریت زمان و برنامه ریزی مسئله ای اجتناب ناپذیر است. ولی متاسفانه در کشورهای درحال توسعه مانند ایران، زمان بزگترین قربانی بی برنامگیهاست . به همین دلیل باید به عادات وقت شناسی در جامعه نگاهی بیاندازیم زیراکه نحوه ی استفاده از زمان به عادات و فرهنگ جامعه بر می گردد . مثلا گاها می بینیم تاخیر در قرارها یا مهمانی ها نشاندهنده کلاس و پرستیژ افراد شده است که این خود نقطه مقابل وقت شناسی می باشد . می توانیم در جهت اصلاح عادات اشتباه از تشویق افراد به بهره وری مناسب از زمان پرداخته و در مجموعه خود از تکنولوژی دستگاه حضور و غیاب تیک تاک بهره ببریم .

نقل قولی از بزرگان :

به گفته اسمایلز اتلاف «ثروت از دست رفته را میتوان با سختکوشی از نو به دست آورد،

معلومات از دست رفته را میتوان با مطالعه از نو کسب کرد، و سلامت از دست رفته را می توان با میانه روی و استفاده از دارو دوباره به دست آورد،

ولی زمان از دست رفته با هیچ چیز قابل جبران نیست. پی بردن به ارزش دقیق زمان باعث عادت وقت شناسی می شود.»

لوئی چهاردهم گفته است: «وقت شناسی جزو آداب شاهان، وظیفه مردان با شخصت، و ضرورتی برای اهل کار و پیشه است. »

همگام با تکنولوژی :

با توجه به عمده ای از مشکلات و درگیریهای جانبی کسب و کارها مدیرانی که دنبال مشغله و درگیری اضافی نمی باشند از یک سیستم جامع با خدماتی مناسب برای کنترل تردد پرسنل خود استقبال می نمایند ، آنها همگام با تکنولوژی پیش رفته و تمرکز اصلی خود را در صنعت و تولیدات خود گذاشته و نسبت به منافع خرید سیستم های حضور و غیاب آگاهند .

بیشترین آمار مشتریان این دستگاه ها کسانی هستند که قبل از مراجعه از نزدیک با مزایا و بهره وری دستگاه آشنا شده اند و خود یا دوستانشان در محیط های دیگری از این سیستم استفاده نموده اند .

دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.