0

قفل برقی درب چیست؟

طریقه نصب قفل مقابل برقی

قفل برقی درب

قفل برقی درب یکی از تجهیزات مورد نیاز جهت استفاده از دستگاه کنترل دسترسی می باشد. در هنگام نصب دستگاه کنترل دسترسی ابتدا باید قفل معمولی درب به قفل برقی تغییر کند تا بتوان با استفاده از دستگاه کنترل دسترسی تشخیص چهره یا اثرانگشتی و یا کارتی به درب فرمان باز شدن را صادر نمود.

قفل برقی

قفل برقی انواع مختلفی دارد و بسته به نوع نیاز و نوع درب باید مدل مناسب را انتخاب نمود. اگر شما نیاز به استفاده از دستگاه های اکسس کنترل یا کنترل دسترسی را دارید باید پیش نیاز های این سیستم را فراهم سازید. یکی از پیش نیاز های راه اندازی سیستم اکسس کنترل برقی بودن قفل درب می باشد. اگر دری که نیاز دارید آن را هوشمد نمایید و از دستگاه های تشخیص چهره و اثر انگشتی یا کارتی برای باز کردن درب استفاده نمایید از نوع چوبی معمولی می باشد و دستگیره معمولی زبانه دار بر روی آن نصب گردیده است ارزان ترین و راحت ترین قفل مقابل برقی یا زبانه ای ( که اصلاحا به آن قفل برقی استریک Strick نیز گفته می شود )می باشد. اگر نیاز به قفل برقی قوی تری دارید که امنیت درب را نیز تضمین نماید استفاده از قفل برقی شفتی (بولت) می باشد این نوع قفل دارای یک بوت یا میله در داخل خود که از جنس فولاد می باشد که فشاری معادل 250 کیلو را تحمل می نماید. در صورتی که درب شما از نوع آهنی می باشد و هیچونه دستگیره یا زبانه ای ندارد پیشنهاد ما استفاده از قفل مگنت می باشد. قفل برقی مگنت به همراه یک صفحه آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که قفل مگنت بر روی چهارچوب درب نصب می گردد و یک صفحه دقیقا مقابل آن بر روی قسمت متحرک درب نصب میگردد. قفل برقی مگنت با جریان برق کار میکند و در صورت قطع جریان برق درب باز می شود.  

انواع قفل

مقابل یا زبونه ای (استریک – Strick) شفتی یا بولت مگنتی   طریقه نصب قفل مقابل : این قفل بر روی چهار چوب و جلوی زبانه دستگیره نصب می گردد و به محض شناسایی شخص توسط دستگاه اکسس کنترل زبانه را آزاد می نماید.    

نصب قفل مقابل برقی

نصب قفل مقابل برقی

طریقه نصب قفل مگنت

طریقه نصب قفل مگنت

طریقه نصب قفل مگنت

 

انواع

قفل برقی درب مقابل یا مقابل برقی

این نوع قفل مقابل زبانه دست=گیره درب نصب می شود و در هنگام تحریک آزاد کرده و زبانه خارج می شود. این قفل بر روی انواع درب چوبی قابل نصب می باشد.

قفل برقی شفتی

این نوع قفب که به آن قفل بولت نیز گفته می شود دارای یک بولت و یک پلیت می باشد بدین صورت که رو به روی بولت در چهار چوب را سوراخ میکنیم و به محض رسیدن بولت در بسته می شود. قابل نصب بر روی انواع درب چوبی صد سرقت و شیشه ای

قفل برقی مگنت

مانند یه آهن ربا عمل میکند خود قفل روی چهار چوب نصب می شود و درست در مقابل آن یک صفحه اهنی بر روی درب پیچ می شود و به محض رسیدن صفحه آهنی قفل صفحه را جذب می نماید . قابل نصب بر روی انواع درب چوبی ضد سرقت و شیشه ای جهت مشاهده قفل های برقی کلیک نمایید.

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.