0

ریموتی کردن درب شیشه سکوریت

انتخاب قفل برقی مناسب

ریموتی کردن درب شیشه سکوریت یکی از روش های کنترل تردد درب های شیشه ای میرال می باشد.

می‌ دانیم که برای استفاده از دستگاه های کنترل دسترسی و همچنین ریموتی کردن درب شیشه ای پیش نیاز این سیستم قفل برقی مناسب با درب سکوریت می باشد.

در مقاله های قبل چگونگی انتخاب قفل برقی مناسب را توضیح داده ایم و همانطور که میدانیم بهترین قفل برقی شیشه سکوریت قفل برقی‌ تیک تاک می باشد که بدون نیاز به سوزاخ کاری و نصب آسان بر روی درب شیشه ای قابل نصب است.

چگونه درب شیشه سکوریت را ریموتی کنیم؟

برای این کار به ۲ محصول نیاز داریم.

۱. قفل برقی شیشه سکوریت

۲. گیرنده ریموت تیک تاک

قفل برقی شیشه سکوریت از دو بخش تشکیل شده است

۱. بخش اصلی قفل برقی شیشه میرال که دارای سیم بر روی خود می باشد این بخش باید روی قسمت ثابت درب شیشه ای نصب گردد.

۲. بخش مادگی قفل و مگنت قفل برقی درب سکوریت که هم مادگی قفل می باشد و هم سنسور درب که بخش اصلی قفل ( نری ) را متوجه بسته شدن درب می کند و به قفل برقی فرمان قفل شدن می دهد. این صفحه مقابلی بر روی قسمت متحرک درب شیشه ای نصب می گردد.

آیا می توان قفل برقی شیشه سکوریت را بدون سیستم ریموت استفاده کرد؟

باید توجه داشته باشید که این قفل با جریان ۱۲ ولت کار میکند و برای خلاص کردن و یا باز کردن درب می بایست از طریقی برق قفل برای یک لحظه قطع شود تا درب باز شود استفاده از گیرنده ریموت تیک تاک این کار را به راحنی و با هزینه مناسب برای شما انجام می دهد و شما با فشردن کلید ریموت از راه دور می توانید فرمان باز شدن درب را بدهید.

اما اگر به هر دلیل نیاز به استفاده از ریموت نداشته باشید باید یک مدار یا کلید سر راه قفل برقی شیشه میرال قرار دهید تا از طریق آن بتوانید درب را باز کنید ولی با توجه به اینکه قرار دادن کلید یا وسیله های دیگر امنیت را پایین میاورد استفاده از گیرنده ریموت تیک تاک یا دستگاه اکسس کنترل بهترین روش کنترل درب شیشه ای می باشد.

برای خروج از درب شیشه سکوریت چه باید کرد؟

برای این کار ۲ روش وجود دارد :

۱ . استفاده از ریموت کنترل توسط افراد یا نگهبانی

در این روش افراد همانطور که اجازه ورود از درب را دارند از همان طریق هم اقدام به خروج می کنند.

۲ . استفاده از کلید خروج بدون سیم

در این روش یک کلید فشاری بدون سیم که از طریق فرکانسی مانند ریموت کنترل بهره می برد در کنار قسمت خروجی درب نصب می شود و افراد جهت خروج کافی است این کلید را فشار دهند تا درب باز شود .

جهت استفاده از این کلید خرید گیرنده ریموت تیک تاک الزامی می باشد.

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.