0

ریموتی کردن درب شیشه سکوریت

قفل برقی شیشه سکوریت

درب های شیشه سکوریت که امروزه در بسیاری از اتاق ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل اینکه اکثرا فاقد قفل برقی درب سکوریت می باشند تردد و رفت و آمد در این درب ها آزاد می باشد.

این امر موجب پایین آمدن امنیت در مجموعه و سازمان ها می شود.

یکی از کاربرد های قفل برقی درب شیشه سکوریت جهت برقی کردن درب شیشه سکوریت مغازه ها و طلافروشی ها می باشد.

اگر شما هم صاحب کسب و کاری باشید که در آن لوازم گران قیمت نگهداری می کنید و درب وردی مغازه و یا دفتر شما از نوع سکوریت می باشد حتما به این فکر افتاده اید که درب شیشه سکوریت مغازه و یا طلا فروشی خود را ریموتی نمایید تا از تردد غیر مجاز افراد متفرقه جلوگیری نمایید.

بهترین روش جهت برقی کردن درب شیشه سکوریت استفاده از قفل برقی شیشه سکوریت تیک تاک می باشد .

این قفل که از نوع قفل شیشه به شیشه می باشد قابلیت ریموتی کردن درب شیشه سکوریت شما را دارد و بدون نیاز به سوراخ کاری و بسیار آسان قابل نصب بر روی درب می باشد.

قیمت قفل برقی شیشه سکوریت

قیمت قفل برقی شیشه سکوریت نسبت به کارایی و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد متفاوت می باشد و عموما ارزش خرید بالایی نسبت به کارایی دارد جهت دریافت قیمت قفل برقی شیشه سکوریت با کارشناسان فروش تیک تاک در ارتباط باشید .

طریقه نصب قفل برقی شیشه سکوریت

نصب قفل برقی شیشه سکوریت همان طور که قبل تر هم بیان شد بسیار آسان می باشد و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و اکثرا توسط خریدار قابل نصب می باشد.

توجه داشته باشید که قفل برقی شیشه سکوریت به تنهایی کاربردی ندارد و می بایست در کنار این قفل از سیستم ریموت کنترل تیک تاک نیز استفاده نمایید تا بتوانید از طریق ریموت درب شیشه سکوریت را باز نمایید .

مکانیزیم کارکرد قفل ریموتی شیشه سکوریت

قفل شیشه سکوریت ریموتی تیک تاک شامل ۲ بخش می باشد

بخش اول شامل قسمت اصلی قفل برقی می باشد که موتور و شفت قفل بر روی آن قرار دارد و شامل سیم می باشد این بخش بر روی قسمت ثابت درب نصب می شود .

بخش دوم که شامل قسمت مادگی قفل که محل قرار گرفتن شفت قفل می باشد که این بهش بر روی خود دارای سنسور مگنتی می باشد که بسته بودن درب را چک میکند و در صورتی که درب بسته شده باشد و قسمت شفت قفل اصلی در مقابل مادگی قرار گرفته باشد فرمان قفل شدن صادر می شود.

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.