0

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

قیمت دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور غیاب

با استفاده از دستگاه حضور غیاب دیگر نیازی به ثبت ساعت حضور و غیاب پرسنل به صورت دستی ندارید. با استفاده از دستگاه حضور غیاب پرسنل به محض ورود باید کارت یا اثر انگشت خود را بر روی دستگاه ثبت نمایند و یا از طریق چهره ورود خود را ثبت نمایند. با استفاده از دستگاه ساعت زنی پرسنل علاوه بر ثبت ساعت ورود و خروج خود موظف هستند در هنگام خروج جهت مرخصی و یا ماموریت نیز با استفاده از کلید های موجود بر روی دستگاه اقدام به ثبت خروج جهت مرخصی و ماموریت و همچنین برگشت از مرخصی و ماموریت نمایند. دستگاه های حضور و غیاب انواع مختلفی دارند.

انواع دستگاه حضور غیاب

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

در این نوع از دستگاه ها ورود و خروج پرسنل با استفاده از شناسایی چهره شخص ثبت می شود. دستگاه های تشخیص چهره شرکت تیک تاک از جدید ترین الگوریتم شناسایی چهره استفاده می نمایند که با استفاده از اسکن جمجمه شرایطی را فراهم می نمایند که در صئرت تغییر جزعی در حالت صورت مانند اصلاح صورت و یا گذاشتن عینک و کلاه مشکلی در روند تشخیص چهره دستگاه پیش نخواهد آمد. سرعت تشخیص چهره در دستگاه های تیک تاک در کمتر از 1 ثانیه انجام می شود و این امر باعث جلوگیری از ترافیک و صف های طولانی جهت ثبت ورود و خروج پرسنل می شود.  

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی تیک تاک با مدل های مختلف از سنسور اثر انگشت نوری ضد خش فوق العاده قوی استفاده می کنند که اثر انگشت را در کمتر از 1 ثانیه اسکن می کند. یعضی مدل ها از جدیدترین نوع سنسور اثر انکشت سیلک (سنسور اثرانگشت Silk ID) پشتیبانی می کنند که این سنسور قابلیت شناسایی اثرانگشت های خشک و مرطوب را با زاویه 360 درجه را دارد. برخی دستگاه های علاوه بر سنسور اثر انگشت از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می کنند. در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شرکت تیک تاک ریدر کارتخوان نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توان علاوه بر اثر انگشت از کارت بدون تماس RFID نیز استفاده نمود.  

دستگاه حضور و غیاب کارتی

دستگاه حضور و غیاب کارتی شرکت تیک تاک اغلب شاکل تشخیص چهره و اثرانگشت می باشند. اما در کنار این ها یک کارتخوان RFID نیز جهت شناسایی کارت RFID وجود دارد که افراد را قادر می سازد تا از طریق کارت RFID ورود و خروج خود را ثبت کنند. امروزه از دستگاه حضورو غیاب کارتی به ندرت استفاده می شود چرا که اسکنر اثرانگشت و دستگاه های تشخیص چهره از لحاظ امنیت و غیر قابل جعل بودن در رتبه بالاتری قرار دارند. چرا که در دستگاه های کارتی امکان جا به جایی کارت ها توسط پرسنل وجود دارد و نمی توان مطمئن بود که آیا خود شخص ورود زده است یا خیر. خرید دستگاه حصور غیاب یکی از امور واجب در سازمان ها می باشد و کارشناسان شرکت تیک تاک شما را در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب راهنمایی می نمایند. همچنین در خرید دستگاه حضور و غیاب می بایست به قیمت دستگاه حضور و غیاب و کیفیت آن نیز توجه نمود. شرکت تیک تاک مفتخر است با ارائه بهترین قیمت و کیفیت نسبت به نمونه های موجود در بازار و همچنین بهترین خدمات پس از فروش به شما عزیزان قدمی در راستای این نیاز بر دارد.

 

قیمت دستگاه حضور و غیاب

فروش و خدمات دستگاه حضور و غیاب بهترین قیمت دستگاه حضور و غیاب و بهترین خدمات پس از فروش به همراه نرم افزار رایگان 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تیک تاک

بروزرسانی تیر 98


لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره – اثر انگشتی – کارتی

  اثرانگشتی,حضور غیاب,حضور و غیاب,حضور و غیاب تشخیص چهره,خرید دستگاه حضور و غیاب,دستگاه حضور غیاب, دستگاه حضور‌ و غیاب, دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی,دستگاه حضور و غیاب چیست , دستگاه حضور و غیاب ارزان, کنترل دسترسی ,لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب  

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.