0

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه اکسس کنترل

A9DD16FD 045C 47A2 8C72 B021EEB5E214

انتخاب دستگاه اکسس کنترل یکی از سوالات پر تکرار خریدارانی است که به تازگی میخواهند در مجموعه خود از دستگاه اکسس کنترل استفاده نمایند.

این افراد به دلیل اینکه دانش کافی برای به انتخاب بهترین دستگاه اکسس کنترل را ندارند اغلب سر در گم می ماند و در انتخاب بهترین دستگاه از بین دستگاه های مختلف دچار مشکل می شوند.

در این مطلب سعی میکنیم توضیحاتی را برای کمک به انتخاب دستگاه کنترل دسترسی یا همان اکسس‌ کنترل ارائه دهیم .

چگونه دستگاه اکسس کنترل مناسب را انتخاب کنیم؟

اولین مساله در انتخاب دستگاه کنترل دسترسی این است که مشخص کنیم برای چه مکانی نیازمند استفاده از سیستم اکسس کنترل هستیم

زمانی که مشخص شود در چه مکانی باید دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد میزان اهمیت امنیت و کاربران دستگاه نیز مشخص می شوند

به عنوان مثال اگر برای ورود به اتاق مدیریت نیازمند درب بازکن اثر انگشتی هستید اهمیت ثبت گزارش توسط دستگاه بسیار کاهش می یابد چرا که تنها مدیریت در اتاق تردد دارد و نیازی به ثبت گزارش نمی باشد.

اگر برای اتاق سرور نیازمند استفاده از دستگاه کنترل تردد اتاق سرور می باشید شاید این موضوع برای شما اهمیت داشته باشد که بدانید دقیقا در زمان مشخص چه شخصی وارد اتاق سرور شده است پس باید دستگاهی تهیه کنید که قابلیت ثبت گزارش را درون خود داشته باشد.

یا اگر برای کنترل تردد درب های ورودی مجتمع ها و ساحتمان ها نیازمند استفاده از دستگاه کنترل دسترسی می باشید ثبت تردد افراد چندان اهمیت ندارد و تنها باز شدن درب توسط افراد خاص حائز اهمیت است.

با این حال شاید پس از خواندن این مطلب هنوز هم نیازمند مشاوره جهت خرید دستگاه اکسس کنترل و دریافت قیمت دستگاه کنترل دسترسی باشید

کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب تیک تاک شما را در انتخاب بهترین دستگاه اکسس کنترل راهنمایی نمایند .

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.