0

درباره سیستم های کنترل دسترسی و انواع ویژگی آنها بدانید

اکسس کنترل اثر انگشتی
D7D6D50E 2B49 49E9 A00E BB0C4978950B edited scaled
اکسس کنترل X9

سیستم های کنترل دسترسی ، سیستم های الکترونیکی هستند که برای کنترل از طریق شبکه طراحی شده اند و باید به شبکه دسترسی داشته باشند. سیستم کنترل دسترسی ، احراز هویت را شناسایی کرده و اجازه ورود به شخص را برای ورود به فرض می دهد ، بنابراین از آن محافظت کامل و اطمینان از امنیت با سیستم را ایجاد می کند.

بسیاری از سیستم های کنترل دسترسی از شبکه برای اهداف ارتباطی استفاده می کنند و اطلاعات از طریق این شبکه ها منتقل می شود.

نمونه ای از سیستم کنترل دسترسی : ممکن است درب با استفاده از کارت، سیستم RFID  یا با استفاده از فناوری سیستم بایومتریک باز شود.

سیستم کنترل دسترسی چیست؟

سیستم کنترل دسترسی  یا ACCESS CONTROL   بر افرادی که اجازه ورود به محل کار شما را دارند ، امنیت را فراهم می کند.

سیستم کنترل دسترسی یکی از رایج ترین سیستم هایی است که در کنترل درب الکترونیکی با استفاده از کارت یا تگ مغناطیسی مورد استفاده قرار می گیرد که با گرفتن روی دستگاه می توان به آن دسترسی پیدا کرد. این سیستم های کنترل دسترسی برای اهداف امنیتی استفاده می شوند.

مناطق یا سازمانهایی که به امنیت بالایی نیاز دارند از انواع مختلفی از سیستمهای کنترل دسترسی مانند بیومتریک و RFID کنترلرهای درب و کارتخوانها و غیره استفاده می کنند. امنیت شبکه نیز مهم است ، خصوصاً در شرکتی که داده های حساس را کنترل می کند.

83AD5668 A4A8 4764 A198 B49B5DDE6765

با استفاده از این کارت ، سیستم های کنترل دسترسی اجازه ورود به محیط را فراهم می کند و افراد را به یک طرف درب محدود می کند. در برخی موارد ، سیستم های کنترل دسترسی فیزیکی با محدود کردن کاربران به کاربران اجازه می دهند تا از منابع محدود شده در یک سیستم رایانه ای استفاده کنند ، با سیستم های الکترونیکی ادغام می شوند.

سیستم کنترل دسترسی بایومتریک چیست ؟

1826E47C C4CD 4441 A5A9 68355011AF03

سیستم کنترل تردد اثرانگشتی یک سیستم کنترل تردد با اکسس کنترل اثر انگشتی و داده های بازدید کنندگان و کارمندان را از طریق نرم افزار دسترسی خود ردیابی و ضبط می کند. این برای نصب آسان و امنیت بالا به طور گسترده ای در مکان های محرمانه استفاده می شود.

دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی از اثر انگشت به جای سیستم کارت برای دسترسی استفاده می کند. سیستم کنترل دسترسی نه تنها اجازه ورود می دهد بلکه داده های مربوط به ورود افراد را نیز می دهد. نرم افزار اکسس کنترل  را می توان با هر نرم افزار موجود در زمینه امنیتی ادغام کرد و به طور خودکار اطلاعات تولید شده توسط سیستم حضور و غیاب را ثبت می کند و این باعث صرفه جویی در وقت و منابع در ضبط می شود. این بهره وری و سودآوری را برای هر سازمانی افزایش می دهد.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *