0

بهترین دستگاه گشت و نگهبانی

بهترین دستگاه گشت و نگهبانی

در سال های اخیر دستگاه های زیادی برای کنترل نگهبان و گشت زنی آنها تولید و ارائه گردیده است که با نگاهی به کارکرد و کیفیت این دستگاه ها متوجه خواهیم شد که این دستگاه ها از کارایی بالایی برخوردار نیستند و پس از چند ماه استفاده معیوب و یا به دلیل به وجود آوردن مشکلات زیاد دیگر مورد استفاده قرار نمی کیرند.

بهتر است قبل از خرید دستگاه گشت و نگهبانی و استفاده از آن از میزان کارایی و کیفیت دستگاه و همچنین خدمات پشتیبانی شرکت مطمئن شویم.

دستگاه کنترل نگهبان و گشت زنی به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

1-دستگاه گشت و نگهبانی کارتی

این نوع دستگاه ها دارای بدنه پلاستیکی و با کیفیت بسیار پایین می باشند که در برابر ضربه و آب توانایی مقاوت را ندارند و میتوان گفت اگر دستگاه یک بار از دست نگهبانان رها شود دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

همچنین این دستگاه ها به دلیل نداشتن سنسور تشخیص اثر انگشت از امنیت کمی برخوردار هستند چرا که نگهبانان با در دست داشتن تگ می بایست خود را به دستگاه معرفی نمایند و این امر باعث می شود که نگهبانان بتوانند شیفت و زمان گشت زنی خود را به شخص دیگری واگذار نمایند که از دید مدیران کار درستی نیست.

2-دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی و کارتی

این دستگاه با داشتن سنسور اثر انگشتی بسیار قوی و همچنین کارتخوان بر روی این امکان را می دهد که نگهبانان از طریق اثر انگشت خود را به دستگاه معرفی نمایند و دستگاه در صورت تشخیص نگهبان اجازه گشت زنی را صادر می نماید.

همچنین قابلیت بسیار مهمی که بر روی دستگاه گشت زنی اثر انگشتی وجود دارد این است که میتوان به گونه ای تنظیم نمود که نگهبان موظف شود در هر نقطه از گشت انگشت خود را بر روی سنسور قرار دهد.

این کار باعث می شود که از ابتدا تا انتهای مسیر گشت زنی فقط همان نگهبان حضور داشته باشد. و به این ترتیب مدیران مطمئن خواهند بود که نگهبان مورد نظر گشت مربوط به خود را به پایان رسانده است.

قابل ذکر است که تمام عملیات و سوابق گشت زنی بر روی دستگاه ذخیره میگردد و مدیران می توانند با استفاده از نرم افزار گشت و نگهبانی اطلاعات گشت زنی را مشاهده نمایند.

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.