0

نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی

نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی

نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی – اتوماسیون گشت و نگهبانی

با استفاده از نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی می توانید نقاط گشت زنی خود را تعریف و مدیریت نمایید. نرم افزار گشت و نگهبانی

1- تعریف نگهبانان

ابتدا می بایست نگهبانانی که باید توسط دستگاه گشت و نگهبانی به نقاط سرکشی نمایند را تعریف نمود. در این قسمت شما می توانید نام نگهبان به همراه اثر انگشت و یا کارت نگهبان را تعریف نمایید.

2- تعریف نقاط گشت زنی

در این قسمت نقاط مختلفی را که نیاز به گشت زنی دارد تعریف می شود. مثلا انبار – آشپزخانه – موتور خانه و . . .

3- تعیین اولویت های گشت زنی

در اتوماسیون گشت و نگهبانی شما می توانید نقاطی را که نگهبانان می بایست گشت بزنند را اولویت بندی نمایید و نگهبانان موظف هستند طبق فرمان شما نقاط را به ترتیب اولویت بازرسی نمایند.

4- زمان بندی گشت زنی

شاید زمان هایی که نگهبانان می بایست در نقطه حضور وداشته باشند برای شما اهمیت داشته باشد. با استفاده از امگان زمان بندی گشت زنی می توانید مشخص نمایید که نگهبانان در چه زمانی در کدام نقطه حضور داشته باشند.

5- تعریف رویداد

در هنگام گشت زنی احتمال دارد که اتفاقاتی افتاده باشد شما می توانید با تعریف رویداد های مهم بر روی دستگاه گشت و نگهبانی این امکان را در اختیار نگهبانان قرار دهید تا در صورت رویت رویدادی مهم در نقطه آن را از روی دستگاه انتخاب نمایند. به عنوان مثال در هنگام گشت زنی نگهبان متوجه شکسته شدن پنجره یا درب ورود و یا باز بودن فلکه گاز می شود در این هنگام می تواند این رویداد ها را از روی دستگاه انتخاب نماید تا با این کار گزارشی از روند بازرسی خود به شما دهد.

6-مشاهده گزارشات

نرم افزار گشت و نگهبانی این بخش مهم ترین قسمت نرم افزار گشت و نگهبانی می باشد با استفاده از این بخش می توانید از روند گشت زنی نگهبانان سازمان مطلع شوید. دستگاه گشت و نگهبانی را با استفاده از پایه شارژ و از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل نمایید. و با فراخوانی اطلاعات دستگاه گشت زنی یک گزارش از نحوه عملکرد نگهبانان در یافت نمایید. به عنوان مثال در صورت غیبت نگهبان در زمان مشخص در مکان تعیین شده نرم افزار به شما گزارش می دهد که نگهبان در آن زمان غیبت داشته است. شما با استفاده از نرم افزار گشت و نگهبانی می توانید تعدادی دستگاه گشت و نگهبانی را مدیریت نمایید. جهت دریافت آموزش کامل نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی با ما در ارتباط باشید.

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.